shutterstock_765411640

Vejledning og ansøgning - MBA

 

At søge om optagelse på MBA-programmet kan være en tidskrævende proces, når du søger  ind på en af verden mest anerkendte business schools. Der er derfor store krav til formaliteter. Vores anbefaling er derfor, at du kommer i gang så hurtigt som muligt. Vi hjælper gerne med at besvare spørgsmål og gennemgå alle dine dokumenter under processen.

Næste Executive MBA hold starter den 10. marts 2022 og har følgende ansøgningsfrister: 

Anden ansøgningsfrist: 7. december 2021
Tredje ansøgningsfrist: 4. januar 2022

Start og send ansøgningen

Udfyld dokumenterne
50%

Indledningsvist holder vi  et møde, hvor du kan stille spørgsmål til ansøgningsprocessen.

Når du ansøger vil du modtage forskellige dokumenter du skal udfylde og returnere til os. Da der er en del dokumenter, der skal udfyldes beder vi dig om løbende om at indsende dem. Dette skal gøres via en krypteret email, som vi sender til dig så snart du starter din ansøgning.

 

Gennemgang fra Henley Danmark

Feedback fra Henley Denmark
60%

Vi vil meget gerne hjælpe dig gennem ansøgningsprocessen. Derfor læser vi gerne dine dokumenter igennem for at sikre, at de opfylder kravene, før de officielt indsendes.

Underskriv dit MBA offer-letter

Godkendelse fra Henley UK
80%
Du modtager et offer-letter fra Henley, når din ansøgning er godkendt. Din plads på Henley programmet er sikret når du har underskrevet dokumentet.

Betaling

Optaget efter betaling
100%

Betalingsbetingelser:

25% af beløbet for stage 1 skal betales, når du modtager dit Offer Letter fra Henley UK. 75% af beløbet for stage 1 betales senest dagen før holdet starter. Ønsker du at betale hele beløbet samlet eller tidligere, er du selvfølgelig også velkommen til det.